Ett långt inlägg om en förkort vecka med Sessan och Hulken tillsammans i Alanya

Jag åkte ju ner till Sessan och hälsade på henne i turkiet, jag ringde  när
jag satt på arlanda med en bärs i handen och talade om att nu får hon
banne mej pallra arslet till flygplatsen och möta mej när jag kommer!!
Gissa om ja va glad att se na, efter 4 månader?! Urtjusig dessutom!!
Vi började självfallet med en cigg på ballen ;)
Stekte på playan gjorde vi också, iaf innan partandet tog övertaget...
Tog saken i egna händer och visade vad som skulle hända om hon
inte kommer hem snart, rätt sjysst att lämna nån liksom?!
Lekte på alanyas (säkert) ända lekplats, och tog kort på den otroligt
långa trappan till Sessans lägenhet i hopp om att jag skulle kunna visa
hur många trappor de va vi gick upp och ner för flera ggr om dan...
Vet dock inte hur jag tänkte... Vi skyller på alkoholen!
Men tänk er typ 10 sånna här bilder efter varann!
Fyllekäk - Check!
Leka asiatisk turist på bussen - Check!
Fnittra åt saker på de sättet som bara jag och
Sessan kan fick vi en höööög dos av!
Fika hann vi också med sörrni ;) Eller Sessan är de
fortfarande fika även fast man dricker Cola istället för kaffe?!
Vi fortsatte dricka en massa alkohol, fy faan va vi damer tål!
Fast en del dagar va faan tyngre än andra....
Kan lätt påstå att vi sov som klubbade sälar lite då och då!
Sen helt plötsligt va veckan bara slut! Men oooj, va kul vi hade!!  / Hulken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0