Sessan kan hon! ;)

Klockan 1 plingade de på min dörr idag, jag låg ju och sov efter att ha jobbat hela natten.
Jag går upp och öppnar kisandes och där står min Sessan sötare än vanligt!
Jag med sönderhostad röst- Heej....
Sessan asapigg- Heeeeeej!! Du kan gå och lägga dej igen!
Jaha, säger jag och dyker ner i sängen igen och även fast de skramlar i hela köket så somnar jag om.
Efter ett litet tag..
Sessan- Jennifer! Kan man mixa grädde?!
Jag- Nej!
Sessan- Har du elvisp då??
Jag- Jag vet inte du får kolla.
Efter de så somnade jag om igen... Och blir väckt åter igen efter ett tag.
Sessan- Jennifer, nu får du gå upp!
Jag- Mmmmm....
Sessan- Gå upp nu!!
Jag- Jaa, jag e på väg.
Så går jag upp och sätter på mej mjukisbraller och går ut i köket, och där förutom en liten oreda så står de en glasstårta på bänken! Hur söt är hon inte?! Jag blev ju alldeles rörd! Tänk vilken underbar vän jag har! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0