På tal om Hulkens förnuft ...

Som jag tidigare nämnt så är Hulkens förnuft ute på villovägar...

Mitt och andra sidan är  tillbaka och starkare än någonsin !!! ;)

Exempel på detta!!

Jag är nysshemkommen från Turkiet och har min kära vän Michelle och hennes pokvän på besök över helgen ...

Vi har en trevlig kväll, men går och lägger oss ganska tidigt då jag fick ett migränanfall som hette duga ...

In the meantime ....

Hulken är ute på stan och slirar, och bestämmer sig för att åka hem till en vän i Bromma och sova, vännen ifråga har dock redan åkt hem och lagt sig men går ändå med på besök från Hulken ...

Hulken är inte den snabbaste på fyllan, men för att göra en lång historia kort så har vännen somnat och hulken ringer som en galning då hon inte kommer in i porten, vännen svarar inte vilket resulterar i att Hulken sparkar in porten vilket  i sin tur resulterar i mycket blod och en arg vän ...

Hulken får då nästa briljanta idé att hon ska åka hem till mig och sova ...

Jag vaknar mitt i natten av att det ringer på dörren som aldrig förr, eftersom jag har huvudvärk och ett dåligt morgonhumör går ja argt uppför trappan och öppnar dörren och vem står där om inte självaste Hulken!!

Jag - Vad vill du ?

H - JAG BLÖDER !!!

Jag - stirrar på Hulken med mördarblick, men går argt ner för trappen för att hämta papper för att torka bort allt blod ...

H - Jag lägger mig på soffan ...

Jag - Men din jäävla ****A !!!!!!!

Michelle - (oroligt) Sandraa ? vad är det som händer ?

Jag - Det är jennifer

Varpå Michelle säger "jahaaa" och somnar om ...

När jag plåstrat om Hulken känner ja att de är dags för "the talk" och sätter mig ner och säger att såhär gör man faktiskt inte, ett flertal gånger uprepas denna fras ...

Hulken ligger alldelsés tyst, men somnar sedan ....

Dagen efter, kommer michelle upp till oss och frågar Hulken vad som hände igår varpå Hulken svarar med ett förläget tonfall

H - Man gör inte så !!!

Michelle - Men vad var det som hände ?

H - Nä , men man gör inte så !!!

Hahaha det slutar med att jag får berätta för Michelle vad som hänt, hemskt festligt, där fick jag kvitto på att de jag sagt faktiskt gått in i allafall !!!

/ P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0