one of those moments !!!

Som jag berättade igår så var jag emma hos cicci på tjejmiddag igår, hemskt trevligt var det måste jag säga, efteråt åkte vi till anchor vilket inte är mitt favoritställe, men ändå jag hade kul !!!

Som alla säkert vet är det också Hulkens absoluta favorit ställe, men igår var ja ju inte med henne, första gången ja går ut utan henne på jag vet inte hur länge, och något som e ännnu konstigare är att vi knappt pratade igår så jag hade faktiskt ingen aning om vad kvinnan gjorde!!

Men när jag skulle gå ut o röka, så ser jag en gestalt som är väldigt bekant men jag blir så chockad så jag står bara o stirrar utan att säga ett ord, gestalten framför gör precis detsamma (tänk er katten i comhemreklamen) i ca 10 sekunder tills en kille som också står ute o röker bryter stirrandet med att säga "jaha ska ni stirra sådär länge till eller?"

 Då börjar ja garva gestalten också för då kommer jag ju på att det är Hulken som står där framför mig. Det var ett kärt möte vill jag lova, det kändes som att jag träffade på en god vän i Afrikas urskogar, något som man verkligen inte trott! festligt var det !!!

Men allt som allt var det himla trevligt och jag måste passa på o tacka babbso för en hemskt trevlig kväll !!! =D

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0