Lättantändlig!

Och så var dagen D här, valvaken är i fullgång och vi är alldeles nervösa! Själv är jag helt slut efter att ha spridit mitt politiska budskap i flera veckor!!

Hulken är inte känd för att hon kan mycket om politik, men jag har tagit mitt ansvar och spridit mitt budskap till henne, jag har berättat om båda blocken för och nackdelar, hon har aldrig varit någon vidare tillgiven lyssnare, men jag har märkt att när det kommer till kollektivtrafiken då lyssnar hon och jag kan  t o m få lite frågor och kommentarer på ämnet!! Så vissa saker har gått in och slagorden är solidaritet och lokaltrafik!!

Så idag är hon en fullfjädrad Socialdemokrat och jag kunde inte vara stoltare...

Kl 20:45 denna valsöndag får Hulken ett samtal från en telefonförsäljare som försöker pracka på henne något onödigt! H lyssnar men avbryter plötsligt och säger:

"NAE... här sitter jag.. och BRINNER för solidaritet och lokaltrafik, och kollar på valvakan ...."

Hahahaha hon e ju för festlig ibland !!!

Telefonförsäljaren  blev väl helt knäckt stackarn och lade snabbt på luren...

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0