Kampen fortsätter!

Ja det där inlägget fick ju lite reaktioner och det tycker ja är kul, men nu vart det tyst så jag vill bara slänga ut ett litet meddelande till dem som kommenterat att disskussionen fortf är i full gång, och jag kan fortsätta länge länge i det här fallet!! =)

Jag ska även se till att bege mig in till stan och prata med dom, och det kan nog bli kul kan jag tro!!

Idag har jag iallafall varit i sollentuna centrum men babbso och det var hemskt trevligt, förutom att jag e fattig som en kyrkråtta och inte kan köpa ett dyft, men det ska de nog bli ändring på !! =D

Men nu börjar klockan närma sig mycket, som en vis vän en gång sa till mig!! =)

Dags att knyta sig o titta lite på Medium!!

Men fler kommentarer välkomnas alltid om mitt föregående inlägg!!! Välkomna dit nära o kära, och ni andra också för den delen !! =D

See ya dont wanna be ya !!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0