Jag säger stopp!!

Alla har vi väll varit med om att vi gått med på något för att sedan i efterhand bittert ångra att man gick med på det, ett av dom tillfällena gäller hulken och hennes gitarr!!

Hon ringde mig en solig sommardag när jag satt ute och avnjöt  en cigarett ...

Hulken ringde och berättade stolt att hon lärt sig spela gitarr och frågade om jag ville höra, Ja sa jag ...

Om jag hade vetat då att ja skulle sitta och lyssna på någon sjunga:

" Lilla. snigel .. akta .. dig ...AKTA.. dig AKTA.. dig ..." med jämna mellan rum enda sen dess hade jag sagt stopp!!!

Ohhh jag skulle sagt stopp!!!

Tur att jag inte är sådan med tanke på att själv har en underbar sångröstt, ja kanske ska börja sjunga lite mer för Hulken så att hon får se hur riktig musik ska låta !!! =D

Och bte svartvinbärssaften var god !!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0