It aint over until the pregnant women run!!!

I lördags spenderade jag dagen i den stora staden med päronen och den gravida!!!

Vi skulle diskutera lite i valstugorna, men det var föör mycket folk och ja kände att jag kanske inte var mogen ännu, när min instinkt sa mig att jag skulle springa in i SVDs valstuga och skrika!! Men nu tror jag att jag e redo, ja ska ladda upp med bra konkreta frågor och få dom att önska att dom aldrig startat partiet!! Och ja jag tycker att det är okej att känna så med tanke på att dom inte är ett legitimt parti, när man säger saker som helt saknar sanning och som det inte finns några som helst belägg för!!

Men men jag ringde min gravida kamrat Minna och kände att hon nog behövde komma ut till staden och de tyckte hon kunde vara trevligt, och ja blev så glad, de är alltid lika kul att se hennes vackra nuna!! =)

Eftersom att hon e gravid så har hon lite svårt för d här med långa trappor så vi skulle ta hissen, när vi skulle upp fick vi vänta länge och det var ganska trångt osv, men upp kom vi ju!!!...

På hemvägen ska vi trycka upp hissen för att åka ner igen, vi står o väntar och båda står och tittar mot ena hissen trots att det finns två, helt plötsligt ser Minna att den andra hissen öppnar sig och är på väg att stängas, jag såg inte detta utan såg bara henne ta sats från tårna och srpinga (vanka) fram fort som fan och kutar in i hissen hahahah, det var en syn vill jag lova !!!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0