Girls night !

Igår kom jag hem från jobbet trött som en ja vet inte vad och gick o la mig vid sju på kvällen, fetsligt värre, nu har jag fått mig en skönhetssömn som heter duga !!!

Och det passar sig bra för ikväll ska jag till min vän Cicci på tjejmiddag!! wohooo !!!

Men innan dess ska ja dra med mamma ut på valturné och besöka diverse valstugor, jag ska verkligen göra mitt bästa för att kontrollera mig själv. Jag har nämligen fått höra att jag inte är så bra på att hantera att folk har andra åsikter än mig, men de ska de bli ändring på ja ska bara lyssna och verkligen försöka förstå, och sen knäcka dom så dom gråter, men på ett moget sätt förstås!! =D 

Vuxen poäng, CHECK!!!

Jag måste även göra en rättelse till förra inlägget Hulken kan spela mer än lilla snigel, hon kan även spela smelly cat !! you go girl !! ;)

see ya dont wanna be ya !!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0