Wiplash !!

Nu är det dags, imorgon är sista dagen för mig i det här avlångalandet!!!

Det känns helt underbat att det äntligen är dags, samtidigt som det är sorgligt, för ja kommer sakna alla såå mycket, jag har blivit så jävla blödig!!!

Idag har jag varit i stan på bio med Jenny och Magda, och när vi skulle säga hejdå fick jag kämpa med allt vad jag hade för att hålla inne mina tårar (har lite problem med att gråta inför folk), Jag kommer sakna dom små liven så himla mycket !!! =)

Och imorgon ska jag träffa Minna i Sollentuna för att ta farväl och jag kan redan nu känna hur klumpen växer i halsen på mig...

Usch i hate good byes !!!

See ya .. !!!

/P

Kommentarer
Postat av: Minna

Saknar dig redan <3

2010-03-30 @ 21:05:26
Postat av: minna

Vill ha uppdatering! Tänker på dig <3

2010-04-01 @ 17:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0