Schalgerfest!

Den här helgen har varit händelserik smärtsam och mysig...

I fredags var jag och Magda ute och slarvade, och bussjäveln stannade för långt ifrån trottoaren så jag ramlade och slog upp knäna så att byxorna gick sönder, men jag gick glatt in på O´learys med svåra smärtor och blodiga byxor, och hoppades att ingen skulle märka!!!

Nu har jag dock hemskt ont och är lite smått deprimerad över att mina favorit byxor är trasiga, men det ska nog ordna sig!!!

Igår var det schalger fest med mina älskade kamrater, mamma och två av hennes vänner, hemskt trevligt. Synd bara att fel låt vann men annaras var de kanon!!!!

Det var väll lite om den här helgen, nu är det bara två och en halv vecka kvar!!!!!! Woooohoooooo!!!=D

See ya dont wanna be ya ;)!!!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0