Överblick!

Ja här har det inte hänt mycket sen i fredags!! Och ja va ska man säga det är väll delvis mitt fel men H har inte gjort ett dyft på den här bloggen sen vi åkte på kryssning!!! SKAMLIGT!!!

Men iallafall vad har då hänt den här veckan??

Jag och H har varit ute på krogen som jag skrev i fredags det slutade med att vi började bråka ett det var kallt krig mellan oss i två dagar, vi bråkar förvisso ganska ofta men det har aldrig gått två dagar utan att vi pratat, en sorglig tid, men vi blev vänner igen i måndags!!

Jag och Lotta har varit nere på HG och pratat om våran avskedsfest som är nästan lördag (20 mars) för er som glömt bort det, mycket viktigt datum att komma ihåg, be there or be square ;)!!!

Igår va ja och fikade med min käre vän Minna det var himla trevligt, annars har jag bara jobbat och sovit och kunde igår konstatera att det bara är 3 veckor kvar tills vi åker !!! =D

För H:s del så är hon i Sälen nu tills på söndag, då får vi se om det behagar damen att skriva något när hon är tillbaka!!!

So ...

See ya dont wanna be ya !!!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0