FREEEDAAG!!!!

Äntligen fredag!!=)

Kvällen till ära ska jag umgås med min beloved H, ja ska snart vandra över hem till henne för att göra mig snyggare än någonsin (om det nu är möjligt)!! =P

Sedan ska vi ut och göra Stockholm osäkert, det ska bli festligt, jag har inte sovit så mkt inatt och är därför övertrött och helt hyper, lite alkohol på det så ksulle jag kunna ha the night of my life ensam i en lada med två grisar!!!

Och tur e väll det eftersom att gå ut med H innebär att gå på ett rockställe, och det är ju inte min kopp te om jag själv får välja...Men jag kommer ha kul =D

När jag pratade med H tidigare  om kvällens planer berättar hon att hon kanske ska ha hatten och frågar mig om jag tycker att hon ska ha de, då svarade jag självklart ja (det är ju en fin hatt)

Då säger hon :

" Det är bara för att du ska försäkra dig om att du kommer vara snyggare i håret"

Haha den kvinnan tror verkligen att jag lider av hybris men ja säger bara de H, med eller utan hatt så är jag snyggast i håret ;)

Lite hybris har väll inget dött av =D

See ya dont wanna be ya !!!!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0