whats up?!?

Nu har jag nästan tagit mig igenom en hel vecka utan att göra någonting förutom att jobba, en startsträcka till helgen ...

Himla trist men jag behövde det, har varit sjukt trött i veckan, men imorgon är det fredag !!! YES!!!=D

Jag ska iallafall ta det lugnt i helgen med hade jag tänkt eftersom det inte vart ngt med det förra veckan då jag både fredag och lördag gjorde av med pengar jag inte har !!

Men jag tänker inte lova någonting för det verkar som att det gör att jag bli ännu mer partysugen, man vill ju alltid ha det man inte kan få =P

Så jag tänker försöka, kanske det går bättre då, om man försöker och inte planerar någonting alls ?

See ya .... !!!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0