Vuxen poäng !!

Jag har med tanke på mina ekonomiska tillgångar och med tanke på mitt gågna år bestämt att jag nu i helgen ska ta det lugnt och inte festa eller dricka alkohol överhuvudtaget !!! Ett väldigt smart och moget beslut tycker jag =D

Sist jag sa det så gick det inte alls, men nu har jag verkligen inte ett enda öre att spendera så det är ju faktiskt rent omöjligt för mig att festa!!!

Men för säkerhets skull så ber jag mina vänner att inte fresta mig med roliga partyerbjudanden =D

Det här kommer nog gå bra tror jag, det värsta är att jag redan känner mig fruktansvärt uttråkad, sitter här och lyssnar på nrj där de spelar diverse partymusik och jag tänker bara på vad mycket roligt jag missar ...

Men det är ju en helg nästa helg också =D !!!!

See ya .... !!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0