Typ en god gärning

Jag såg värsta krocken idag!! Eller nu överdriver jag lite, de va en stor färdtjänst bil som backade in i en Volvo. Iaf, chauffören flög ut ur bilen och kollade om de hände nånting med volvon, så kommer de ut en gubbe helt rosenrasande och skriker "Jävla idiot, såg du inte mej?!" Chaufförn "Jo.." Och typ pratade bort sej och sa att de inte hände nått med bilen.
Men då röck jag in sörrni, för hela lampan gick sönder och gubben såg inte de för han typ hasade sej på motorhuven, och såg inte att den hade gått sönder. Varpå gubben svarade "Åh herregud, min nya bil de där blir inte billigt att laga!" och jag började asgarva, de gjorde nog inte att han blev gladare... Men jag kunde verkligen inte låta bli, han va ju helt knäckt! Sen försvann jag ganska snabbt därifrån, för jag kunde inte sluta skratta...  / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0