The hottest bitch in high heels right here

Jag är helt hyper idag och ja kan verkligen inte bara sitta hemma. Fredags känslorna bara pumpar i mina ådror så nu ska jag göra  mig iordning sätta på mig mitt finaste läppstift och mina vackraste skor och sätta mig på bussen för att åka till Minna....

Jag har tills nu suttit som på nålar och sjungit sånger för min mor b la om hur vacker och fulländad jag är hahaha

Har också haft ett utlägg om att varenda man i världen skulle vara lycklig för att få mig jag är nog allas "the one"
yeeah !!! =D

Om ni undrar så lät en av sångerna så här

" I got it all, it got it all... and i got it good !!!!!!"


hhaha festligt, va kul man kan ha när man har tråkigt !!!

(ps. jag menar inte allvar jag försöker bara få lite bekräftelse från min mor som är en slav för tv:n)
=P

See ya dont wanna be ya !!!!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0