Sweet dreams

Igår hade jag som sagt en lugn lördag, och jag lyckades för en gångs skull med det =), ja funderade lite på det och försökte komma på sist det hände och jag kan nog sätta min högra arm på att det var nångång i somras, hur tidigt på sommaren kan jag dock inte svara på !!

Sen går jag och lägger mig i tid och glider in i en djup skönhetssömn ....

PLÖTSLIGT ringer telefonen, och det är Hulken osm är på krigsstigen och har av olika anledningar lämnat sitt hem och är på väg hem till mig, så jag får kasta mig upp och bädda en obäddad säng och lite cola ....

Sen sitter vi uppe till ca 6 på morgonen och jag somnar inte förns vid sju på morgonen ...

Och nu har jag s k Jour ifall hon ringer och behöver min hjälp =P


Och vad sjutton hände på nyår?, jo det ska jag berätta för er nyfikna läsare där ute att jag och Hulken ska slå våra kloka huvuden ihop och tillsamans reda ut vad den kvällen hade att erbjuda, samt lägga ut lite bilder på det också =D !!!

See ya, dont wanna be ya !!!

/P

Kommentarer
Postat av: Hippien

Sweet dreams = nattlinnet som alltid väntar på dig

2010-01-04 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0