Somliga straffar gud med en gång !!!

Igår när jag och Hulken skulle hem från vårat nattliga äventyr såg vi att vi precis hade missat bussen och att vi skulle få vänta i en timme, vilket för mig inte var ett alternativ kl5 på morgonen när det är 100 minus grader ute ...

Så jag ställer mig mig vägkanten och tittar ut och ser min salvation komma åkandes i form av en taxi, och börjar genast vinka min otroligt chamriga vinkning, varpå Hulken brister ut " Sluta du skämmer ju ut dig själv" några hundradelar senare gör hon världens mest ograciösa  vurpa hahahha

De var festligt!!

Som sagt somliga straffar gud med en gång !!!! =D

See ya....!!!

/P

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-31 @ 12:45:04
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0