So much for those points !?

Jag är en kvinna utan någon som helst karaktär !!!

Jag skulle verkligen vara hemma den här helgen, och vad gör jag?

Jo i fredags följde jag med mamma och hennes arbetskamrat till HG för en öl ganska lugnt men bröt ändå där mitt löfte till mig själv ...

Lördag: Bestämde mig på dagen trots Hulkenss försök att få med mig till hennes älsklings hak att jag ändå ska vara hemma ...

Men i takt med att mörkret faller ökar mitt sug på att gå ut och skaka mina lurviga, och just då ringer Minna och utgången är ett faktum ...

Så det slutar med att jag blir aspackad (eftersom jag inte äter riktig mat nu förtiden) och kommer hem 4 på morgonen och idag mår jag som jag förtjänar !!!

Jag blir så trött på mig själv, men till mitt försvar så var det faktiskt jätte länge sen jag träffade Minna, och det ar himla kul och se hennes vackra nuna  igen, det var ett kärt återseende ;)

See ya .... !!!

 

/P


Kommentarer
Postat av: Lorre

OBSERVERA !!!!! att du har skrivit "..ut och skaka MIN lurviga"



HAHAHAhhhhhaaaaaaaaaaa!!!! =D

2010-01-17 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0