Snilleblixtar !!

Jag och Hulken har en lång historia av att gå ut tillsamans, men inte bara på krogen utan även på ställen som t ex ICA eller bara på gatan, men iallafall ....

När man ser en snygging så måste säga till om det, och jag märkte tidigt ett mönster hos Hulken att hon alltid pekar ut män som är korta ....

Efter ett tag bestämde jag mig för att påpeka detta, då hon alltid sagt att hon gillar långa killar, då säger hon:

"Jag vet visst är det konstigt, jag gillar ju egentligen långa killar, men HAN var faktiskt snygg"

Och så låter det varje gång, sen idag när vi var på ICA pekar hon på en kille, som är kort, och då kommer jag på det att de enda killarna hon pekar på är korta och säger till henne:

"Men gud, du gillar ju verkligen bara korta killar !"

varpå hon svarar, efter en kort tystnad:

"Aa visst är det så?"

Såå, nu har vi rett ut det lilla problemet !

See ya, dont wanna be ya !!!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0