Pump up the volume !

När vi skulle åka och panta burkar så gick jag omkring och sjöng för mig själv ...

Efter någon minuts sjungande utbrister mamma helt seriöst

"pump up the volume"

hahaha, det roliga var att hon inte skojade, ja tror inte ens hon tänkte på det =P

Väldigt smickrande dock, jag brukar annars få höra att jag ska sluta sjunga för att jag är totalt tondöv (vilket självklart inte är sant), så nu har vi fått det bekräftat JAG KAN SJUNGA !!! wohoo

Så nu kommer mina nära och kära få höra min skönsång ännu oftare och självklart på mammas önskan kommer jag även sjunga högre !!!=)

See ya dont wanna be ya !!!

/P


Kommentarer
Postat av: city

- Tycker du att jag ska ta bort min blogg?

Svara ärligt



/ City

2010-01-17 @ 22:39:58
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Haft en bra Helg?

Ha en bra kväll.

2010-01-17 @ 22:54:52
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0