Proud 2 be me !!

Jag lovade inte mig själv någonting den här helgen och det känns jättebra ...

I fredags träffade jag Minna och hennes barndomsvän på HG där vi tog några öl ...

Himla trevligt, förutom när Minna fick en förnimelse om att hon läste i bloggen att jag sjöng "i want it all" och ändrade de till "i got it all" vilket hon tyckte var festligt och skrev upp mig på den på karaoke (utan min vetskap)

Så plötsligt när jag sitter där och avnjuter min öl ropar karaokevärdarna ut att Sandras mamma ringt och sagt att jag gärna sjunger låten i want it all med en egen text till !!!!

Vilket jag självklart inte gjorde, om det är något jag vet med mig själv så är det att jag inte kan sjunga, men dom frågade heela kvällen medan ja skyllde på att jag inte druckit tillräckligt haha festligt. Jag sjöng dock inte men jag lovade att jag skulle sjunga nästa gång, så nu kan jag aldrig mer gå dit igen !!! =P

Igår var jag med Hulken hela dagen för att sen på kvällen träffa jenny och kolla på film, och hon satte igång och baka bröd kl 11 på kvällen, gott blev det, hon är en duktig bakerska den där tösabiten !!=D

men trött som jag var så somnade jag på soffan mitt i "dracula" och missade slutet... Damn !!!!

Nu ska jag snart åka och spela badminton men Hulken och gänget, jag har en känsla om att det blir utklassning från min sida ;) !!

See ya dont wanna be ya

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0