Oj då!!!

Jag läste nyss Hulkens inlägg som handlade om mina charmiga fel och brister =p och kom och tänka på alla jag kommer sakna när jag åker, jag har liksom inte tänkt på det så mycket, jag har fullt upp med att längta efter den dagen !!!

Jag kommer ju sakna mina stunder med Hulken, som nu förtiden är väldigt många, jag känner mig liksom som en del av deras familj =P

Och sen kommer jag ju såklart sakna Tösabiten något enormt, dessutom är hon något av mitt goda samvete, ni vet den där lilla som står över ens högra axel och berättar vad som är rätt och fel, hur ska det gå? jag kommer ju göra massa dumheter =P

Jag kommer nog fortsätta den här listan lite då och då när jag blir alldeles sentimental och full av saknad =D

See ya dont wanna be ya !!!!

/P


Kommentarer
Postat av: minna

mig då? :/

2010-01-12 @ 20:15:52
Postat av: P

Minna minna minna, det är klart du ska med, ja skrev dig först men sen tänkte jag att det inte är lika kul om alla är med på en gång så då tog ja bara två den här gången ;)

2010-01-12 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0