Nötskålen igen

1. Filtarna får jag ALLTID ta in och vika ihop efter vi vart ute och rökt.

2. MITT hårspray får jag springa och leta efter när jag själv ska använda det.

3. Mina gympaskor har tydligen förvandlats till ett par tofflor, för dom används till rökskor. (?!)

4. De ligger kläder lite överallt i lägenheten, framför allt i badrummet och lilla soffan.

5. Alltid finns de tomma cigarettpaket som jag får gå ut och hämta för att slänga i papperskorgen.

6. Varenda gång vi går ut och röker tar hon min samling tändare jag har precis innanför balkong dörrn och " oj, jag glömde. ( Sessan gör en förvånad min )" så dom ligger ute och fryser. Betyder att ingen tändare funkar så JAG får gå in och hämta en annan.

7. Min roliga dassbok har tydligen börjat bläddra av sej själv, för de är aldrig på den sidan jag slutade på.

8. Kommer man hem från krogen och Sessan vill sova, så får man ABSOLUT INTE ha tv:n på. ( Obs! Fortfarande hemma hos mej. )

9. Har man lånat ut nånting och Sessan har sovit hemma och inte hos mej så får man gå och hämta grejerna själv om man vill se dom igen.

10. Lånar man ut sina Loggings ( Nya, använda 1 gång! ) så kan man absolut inte räkna med att få tillbaks dom hela, utan man får höra en "dom råkade gå sönder, men jag köper nya." Fast man får aldrig ett par nya.

11. Sätter jag på musik så får jag ta ut batterierna på datamusen, annars så är Sessan där så fort man vänder ryggen till och byter till RnB ( ?!?!?!? ).

12. Påminner man henne om nånting, vad som helst, så är svaret " Aa, jag gör de, sen. " Betyder att de aldrig någonson blir av.



Och vem faan ska göra alla dom här grejerna när Sessan åker till Turkiet i 8 månader ?!?!?! Jag kommer till och med få ha min Cola för mej själv, så sorgligt! När jag är så bakis så jag bara klarar av att röka och dricka cola kommer jag sitta där och tänka tillbaks på våra Cola- kalas vi brukade ha... Hon kanske kommer tillbaks och inte ens tycker om cola!!! Hur ska de här sluta...  // Förtvivlad Hulk

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Hahaha, vad roligt!! Men punkt 11 är nog ändå värst. :P

2010-01-12 @ 08:22:34
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0