Mrs Lonely!

Jag och Hulken sitter nu och pratar om hur det ska bli när jag åker ...

H: " Jag kommer ha så JÄVLA tråkigt, du förstår inte vad du gör, hur mycket du skadar"

P: "She´s so lonely she´s mrs Lonely she has nobody to call her own ... oooh She so Lonely !!!!"

H: "Yo this one here goes out to all my playas out there ya know got to have one good girl whose always been there like you
Who took all the bullshit then one day she cant take it no more and decides to leave..."

Hahaha festligt !!!

Hon har också uttryckt sin oro över att jag inte kommer vara samma person längre att jag kanske kommer hem och inte gillar cola längre haha!!!!

Det vore ju för sig det absolut värsta som skulle kunna hända !!!

Själv e jag ju lite orolig att hon hittar en ny vän och glömmer bort mig när jag e borta, men det får vi hoppas att hon inte gör, hon har ju lovat att hon ska hämta mig på Arlanda eftersom hon då kommer ha körkort (vi får ju se hur det bli med den saken hmm...) =D


See ya ... !!!!

/P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer i alla fall att sakna mamma mer än Hulken!

2010-01-19 @ 18:03:47
Postat av: Mamma

Du kommer i alla fall att sakna mamma mer än Hulken!

2010-01-19 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0