Lilla Julafton

Nu ska jag berätta om min fruktansvärt händelserika Juldag. De börjar med att vi käkade Jul middag och hade en liten julklapps öppning sen spelade vi spel och hade oss innan vi gick ner till kvarterskrogen där Sessan jobbade.
Skit mycke folk så vi bestämmer oss för att stanna kvar där och inte åka in till stan.
När vi sen ska gå hem så visar de sej att hela högen är på väg hem till oss?!?! Japp, då ska vi tydligen ha efterfest.


Kvällen slutar med att Dennis somnar på soffan och jag har Rogge bredvid mej istället?
Han känner sej hemma här kan jag säga, han klädde av sig och gick och la sej utan att säga nånting. Han kissar t o m med öppen dörr här hemma. / H

Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha, skön ju!

2010-01-04 @ 15:54:51
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0