I understand you went to hospital ?

Jag och Lotta konstaterade igår att det endast är åttio dagar kvar tills vi lämnar det här avlånga landet och reser mot varmare breddgrader, för att sedan stanna där i 7 månader =D !!!

Men,men vi satt och pratade om roliga saker som hände när vi var där senast, och kom och tänka på en som jobbade i receptionen på hotellet, han blev lite orolig när vi kom hem sent eller tidigt kanske man ska säga och sa alltid när bara en av oss kom hem:

"I understand she went to hospital?"

Haha varenda gång, jätte festligt !!!

Vi hade även premiär på låten "my name" som jag inte kunnat lyssna på alls sen vi kom hem, men nu tänkte vi att vi kan börja igen, den är kanonbra !!! =D


Jag undrar dock lite var Hulken är, jag har inte hört av henne på hela dagen, vi pratar alltid i telefon minst 10 ggr/dag
 I understand she went to hospital?
=D

See ya dont wanna be ya !!
/P


Kommentarer
Postat av: Lorre

Närmare 8 månader bruden !! april, maj, juni, juli, augusti, september, oktober & november !!! Det tycker jag låter bättre ;)



Did Jennifer go to hospital?!

2010-01-11 @ 11:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0