Gudars skymning


Pizzan har gjort de igen, japp, befriat min kropp från den otroligt härliga bakfylla jag har haft i två dar nu.
Sitter och kollar på Pirates of the carribean, för jävla grym film! Måste ringa Sessan också, lovade att ringa och berätta hur mätt jag är :p

Nu ska ni få höra vad Sessan berättade för mej i fredags tror jag nog att de va.
Jo, hon sa att hon tycker synd om sej själv när hon ser hur illa folk klär sej! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när de gäller den där primadonnan.



Åh va jag längtar till sommarn, fotbollsmatcher och solbrillor!
Kaaay, love ya! / Hulken


Kommentarer
Postat av: Pain

Har pizzan BEFRIAT din kropp.......?????????

2010-01-19 @ 18:01:35
Postat av: Prinsessan & Hulken

Minst sagt!

2010-01-20 @ 01:20:08
URL: http://prinsessanochhulken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0