Enlig vanlig dag i min värld!

Som ni säkert har läst tidigare så får jag ofta höra att jag e så glömsk och slarvig o s v, nu kommer min förklaring på detta, det går till ungefär såhär:

Jag vaknar på morgonen trött och arg. Klär på mig och tar med mig mobilen och lägger den utanför toaletten (för att jag inte ska glömma den) kommer på att jag ju måste ha en tofs i håret, går in i rummet igen och hämtar toffsen sätter upp håret och går upp för att äta frukost...

När jag kommer upp kommer jag på att jag måste ta med mig nycklar och busskort (som ligger i min andra väska) springer ner igen och hämtar detta....

När jag återigen kommer upp kommer jag på att jag måste sminka mig lite, efter det kommer jag på att jag glömde telefonen nere utanför toaletten, springer ner och hämtar den och lägger den på hallbordet så att jag inte glömmer den ...

Kommer på att jag inte hinner äta frukost utan att jag måste förbereda det så jag kan ta det på tåget ...

När jag ska förbereda frukosten tittar jag på klockan och ser att det är exakt 7 minuter kvar tills tåget går och att jag måste klä på mig, kommer då på att jag måste ha mössa och vantar, tar fram det och lägger även det på hallbordet ....

Sen precis innan jag ska plocka ihop allting (väldigt bråttom är det nu) kommer jag på att cigaretterna ligger på balkongen springer ut och hämtar dom, och kommer på att jag måste ha nyckel tar den låser dörren och springer till tåget...

Väl på tåget kommer jag på att jag glömde mobilen, min mössa och mina vantar och frukosten !!!

Om någon därute har tips på hur man ska göra för att komma ihåg allting så är jag tacksam för svar !! =D

See ya dont wanna be ya !!!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0