En tråkig dag !

Det här är nog världens tråkigaste måndag, förutom att jag har jobbat idag det var ganska kul, jag trodde aldrig jag skulle ha ett jobb som jag faktiskt tycker det är kul att gå till !!! =)

Men nu händer det absolut ingenting, jag har funderat lite på om jag ska ragga upp ngn att gå på bio med lr ngt, men jag tror inte jag orkar, börjar trots allt kl 7 imorn, och jag har knappt sovit någonting på över en vecka!!!!

Jag skulle ju kunna gå och lägga mig tidigt eller ngt, men jag hatar att ha tråkigt, jag klarar inte av det, jag har så jävla tråkigt när jag har tråkigt ...

Tur att det inte händer så ofta !!! =)

See ya might actually wanna be ya !!!

/P


Kommentarer
Postat av: Annie

har du nytt jobb nu eller är det på krogen? :D

2010-01-11 @ 21:20:33
URL: http://anniec.blogg.se/
Postat av: jenny

du kan vara tråkig

2010-01-11 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0