Eko, eko, eko !!!!

Jag känner att det alltid är jag som blir påhoppad så fort det blir en liten miss i hjärnkontoret, så därför tänkte jag nu berätta lite om hulkens små (?) missar ....

Till att börja med har hon fruktansvärda geografi kunskaper, eller inga alls faktiskt !!!

Jag kommer inte ihåg hur det började, antagligen var det när vi diskuterade världsproblem ute på ballen, vilket direkt går från dialog till monolog så fort man börjar prata om historia eller geografi ...

Hon trodde på allvar att Sibirien låg i djungeln !!!! haha festligt om man skulle bjuda med henne dit och hon packar baddräkten !!!

Hon har ingen aning om Israel - Palestina konflikten, hon visste alltså inte ens att det var en konflikt !!!!

Så med detta sagt tycker jag att mina små hjärnsläpp är förlåtna !! =D

Awesoome !!!! =)

Ne nu ska vi ta en cigg, undrar vad detta lilla ciggäventyr kan leda till för interssant diskussion ?!

See ya dont wanna be ya !!!!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0