Best liar award !!!!


Nu ska jag vara riktigt jävla osvensk och berätta hur jag faktiskt mår idag! Jag mår inte alls bra jag är ledsen, sårad förnedrad och arg och mycket mer därtill!!!
Sen är jag förkyld också tillråga på allt!!!!!
Men det känns ändå ganska bra och säga det...

Nu ikväll ska jag inte deppa ihop jag ska ut o ha kul med min gode vän Lotta, det ska iallafall bli kanon !!!! =)

Har jag någon gång nämnt hur mycket jag hatar lögner? Om inte så har jag det nu ....




Vad vore världen utan musik? Ingenting tror jag, den får en att må bra om man mår dåligt, och man kan verkligen  få ut sin sorg i den också, Musiken fyller alla funktioner, som en bästa kompis !!!



/Prinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0