Tattoo !!

Idag har jag efter jobbet varit med min mor och moster på en tatueringsstudio för att hör och häpna, mamma ska tatuera sig!!!! Festligt va ? =D

Och jag har börjat fundera lite mer om min tatuering ska nog fixa klart den snart, men det kommer nog inte ske innan jag åker det har jag varken råd eller tid med tror jag !!

Men någon gång därefter när jag kommer hem, kommer defenitivt inte göra den i Turkiet då kommer jag hem med blockchoklad på ryggen !!! Hemskt =P

Men, men idag ska jag sova tidigt är helt slut ....

So ..

See ya ... !!!!

/P

Kommentarer
Postat av: karin persson

snygg blogg!

2010-02-02 @ 09:48:50
URL: http://lovisaheisun.bloggse
Postat av: Lorre

WTF ??!! vada? shit va kul!!

2010-02-03 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0