Städdag!

Efter nattens bravader på diverse ställen runt på stureplan har jag fått en rejäl stureplans överdos, skulle behöva neutraliseras lite med något riktigt förortshak tror ja =P

Men kul hade vi!!

Idag har jag spenderat dagen med att hjälpa Lotta att flyttstäda då hon flyttar till sin mormor imorgon fram till det att vi åker och det är bara 4 veckor kvar nu wohooo!!!!

Men iallafall jag lotta och petra har städat arslet av oss idag, och haft liten picnic paus på lottas vardagsrums golv !! Det kan faktiskt vara lite trevligt att städa sådär ibland !

Det kändes som i en disneyfilm när alla står och städar och småpratar lite och sen blir det musik av allt klirr och alla dunsar sen plötsligt står vi där alla tre och sjunger till ljudet av allt klirr haha, det vore väll festligt om det faktiskt hade blivit så !!!

Men nu e jag hemma igen och undrar vad ja ska ta mig till ikväll förutom att kolla på melodifestivalen med min käre mor, vilket inte är förhandlingsbart då det iprincip är dödsstraff på att svika henne under detta event!!!

Ne, nu ska ja ta tag i dammsugaren här hemma!!!

See ya dont wanna be ya !!!

/P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ändå så svek du mej!

2010-03-01 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0