Misshandlad!!!

Idag mår man som man förtjänar efter två dagars intensivt festande, men kul hade vi...

Men det är ändå synd om mig då jag inte bara är bakis utan även extremt misshandlad jag känner mig helt trasig. Det började med min vurpa i torsdags som jag tidigare skrev om, jag har kommit fram till att jag nog har brutit något revben för ja kan inte andas djupt eller skratta då känns de som att nån sticker hål på mina inälvor...

Det räckte dock inte med det, på fredagen blir jag först skallad i huvudet av något jävla stolpskott så jag har världens bula, sen åker jag på en till smäll och får världens fulaste fläskläpp jag började gråta när jag kollade mig i spegeln för att jag blev så ful. Jenny och Hulken börjar garva när jag uppenbarar mig med läppen, världens fulaste läpp, den liksom blev svullen neråt så jag kunde inte prata, jag såg ut som en sköldpadda. Hemsk upplevelse !!!

Och sen som grädde på moset blåser en dörjävel igen och klämmer min arm så nu har jag även en skadad arm, och det ska jag säga gjorde så jävla ont, jag tror hela båten hörde mitt skrik som inte var av denna värld....

Jag förstår inte, vad har jag gjort för at förtjäna detta???

Men jag ska inte klaga för jag hade jävligt kul iallafall =)

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0