Kontraster !!

Förra helgen spenderade jag min Lördag med att vara ute på stureplan och det var extremt "stureplanigt" vilket ioförsig kanske inte är så konstigt....

Men iallafall ikväll ska jag titta på melodifestivalen med Hulken, mamma och gänget,efter det har jag lovat Hulken i flera veckor nu att jag ska följa med till hennes älskade anchor !!! Så ikväll är det dags för det!!!

Härliga kontraster jämfört med förra helgen men det är ju faktiskt lite festligt ändå...!! =)

Det bästa med stureplan är helt klart musiken den är helt i min stil, musiken är också det värsta med anchor!

Det bästa med anchor e att man alltid hittar lite festliga personer som man kan ha kul med, det är det värsta med stureplan är att många är torra som fnöske och kan fatta eld när som helst !!

Exempel på det:
Jag står ute och röker och två unga män i sina bästa år börjar prata varav den ena är fån sthlm och den andra från linköping lr ngt, vi börjar då prata om dialekter...

Jag - Den värsta dialekten måste ju ändå vara värmländskan så börjar jag spontant härma hajk

Linköping - skrattar lite och håller me och fortsätter härma hajk och säga saker som låter kul

Torris - Ja, den är inte fin!

Snacka om at inte ha ngn humor what so ever, och vara totalt oförmögen att ha en rolig diskussion!! Ja blir så trött...!!

Jag tycker så synd om mig själv som ska behöva utsättas för torrisar !!!

Haha (det roliga är att H tror att jag menar allvar nu!)

Men, men nog om det !!

Nu ska jag iväg!!

So see ya dont wanna be ya !!!!

/P




Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Hej Sweetie! Hur ska du fira alla hjärtans? =)

2010-02-10 @ 04:53:27
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0