Jag de va ju kul osv...

Ifredags gick jag ut ändå, när jag precis hade funnit mig i att jag faktiskt skulle vara hemma, hörde alex av sig och jag som inte har någon som helst karaktär bestämmer mig genast för att följa med ut, men det var de ju värt eftersom att Babbsan hade kommit hem samma dag efter att ha varit i canada i ca 1 år, de va ju hemskt kul =)

och igår hängde jag hemma med Lotta, och mina damer och herrar.....

VI HAR BOKAT RESAN wohooo!!!! =D

Så kl 13 onsdagen den 31 mars åker vi för att inte återvända på ett jävla tag !!!=D

Himla skönt att ha bokat nu känns det ännu närmre, och det är trots allt bara 6 helger kvar !!!!!=)

Och bara en av helgerna har jag ännu inte planerat in ngt, nästa helg blir det kryssning till tallinn med Jenny, Hulken och Magdosh det ska bli festligt =)

See ya dont wanna be ya !!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0