I´ve got a feelin !!

Idag är det äntligen fredag som jag har längtat !!!

Jag har märkt att varje fredag blir jag alldeles sprallig och stämmer gärna upp i skönsång, antaligen för att jag är astrött samtidigt som jag e på bra humör eftersom de är helg!!!

Iallafall idag när jag kom hem så började jag efter några minuter helt spontant och sjunga "i gotta feelin.." precis efter jag yttrat dom orden stämmer mamma och pappa in från olika håll helt i takt "that tonight´s gonna be a good night..." haha festligt värre !!! =D

Ne nu ska jag försöka få tag på tösabiten vilket inte var lätt idag, kvinnan pratar i telefon säkert 23 timmar om dygnet ...!!!

So see ya dont wanna be ya !!!

/P

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå Hallå :)

mår du bra idag? :)

tänkte berätta att jag har en tävling på bloggen just nu och fler kommer upp. om du är intresserad så är det bara att gå in och vara med



(http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html)



och om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för denna kommentar.

ha det så bra <3

2010-02-05 @ 18:26:02
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0