Bakisångest !

Jag har på senare tid fått uppleva det man brukar kalla bakisångest, jag har aldrig förstått vad folk menar för att jag aldrig varit med om det själv, men nu de senaste gångerna så har jag fått det, inte ifråga om att jag gjort bort mig för lets face it --> i never do ;)

Men jag har fått lite ångest för att man slösat pengar osv trots att jag aldrig gör av med så mycket. Fick ingen den här helgen dock och det var ju hemskt skönt ! =)

Men iallafall jag kom och tänka på vad en vän sa till mig en gång när hon hade varit ute, och pratade om sin bakisångest så sa hon:

Hon - "Dan efter jag har varit ute brukar jag känna mig så slampig!"

Jag- (skrattar lite) "va? varför det?" helt oförstående

Hon - "Ja, men man dansar med killar och så, brukar du aldrig känna så?"

Jag - tittar på henne helt oförstående och garvar

Hon - " eller ne de är klart att du inte gör "

haha vad hon nu menade med de får vi aldrig veta!

 

see ya...!!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0