AJ!

Imorgon efter jobbet så bär det av till Talinn för mig och mina tre vänner ...

Så nu springer jag omkring och packar och ja ja vet det är bara två dagar, men jag måste ha med mig alla tänkbara outfits ifall jag kommer på mitt på östersjön att jag ju ville ha just den klänningen då duger inget annat så det är lika bra att jag tar med allt jag kan tänka mig vilja ha så det blev en 6-7 klänningar ! =P

Men i all hysteri hittar jag inte min favorit jacka som jag bara MÅSTE ha med mig, jag letar och letar och kommer sen på att den ligger i bilen så jag tar på mig mammas gamla foppatofflor och ska springa ner till bilen och efter halva trappan ramlar jag och får trappkanten över ryggen, fyfan vad ont det gör...

Lite tråkigt att man kommer vara invalido imorgon, för just nu kan jag inte gå och kommer behöva sova på mage och drömma mardrömmar ... Damn!!!


 men men life is a bitch, and then yu marry one !!

See ya dont wanna be ya !!!

/P

Kommentarer
Postat av: louise

fint med kryssning! :D

2010-02-18 @ 23:00:41
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0