WTF ?!?

Igår var jag och jenny på ett trevligt biobesök i kista, vi såg "Trubbel i paradiset".
När vi ska hem sen vid kl 12 på kvällen står vi och fryser öronen av oss i en busskur i Sollentuna centrum ....

Efter några minuter kommer en man i 40 års åldern in i busskuren och Jenny börjar efter ett tag se lite upprörd och nervös ut, jag och andra sidan hajar ingenting utan babblar på som vanligt ....

Efter ytterligare någon minut leder Jenny ut mig från busskuren och säger att hon ska skicka sms till Petter och jag fortsätter babbla. Sedan får jag ett sms och ser att det är från Jenny och utbrister "varför skickar du sms till mig för?" i ett ngt högt tonläge varpå Jenny hyschar åt mig med en allvarlig min. När jag läser smset ser jag att det står "det står en man bakom oss och onanerar" jag blir helt chockad och vänder mig om något odsikret, men då märker han det och springer snabbt sin väg ....

Vad är grejen med det??? det är typ 18 minus grader ute och han ser två tjejer och börjar runka?? mitt i centrum ??

Helt sjukt jag hajar inte, men snubben måste ju ha problem ...

Nu är jag hos Jennifer och vi ska snart möta upp min kär mor och eventuellt min moster för att ta en öl nere på våran lokalpub, kanske blir det en irishcoffee i kylan ? =)

Kan även hända att vi får fin besök av Iwan och hans vänner, woho=)

See ya dont wanna be ya!!

/Prinsessan

Kommentarer
Postat av: Nellie | Personlig fotoblogg.

Sv; Tack. :)

2009-12-18 @ 20:51:57
URL: http://nivena.blogg.se/
Postat av: johanna

smell ya, shouldn't have to tell ya

2009-12-20 @ 14:14:01
URL: http://bloggnummer2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0