What ??

Min och Jennys lugna lördagskväll slutade i en utekväll som ingen annan !!
Det hela började med att min bloggkamrat fick besök av ett spöke hemma så hon vågade inte vara kvar hemma och kom då in till oss, det är alltså hennes fel alltihop!! =)

Hur som helst så blev jag jävligt full, följde med två trevliga karlar till Sturecompagniet och fick i mig alldeles för mycket alkohol, tar en taxi hem och sumpar både kort och leg.
Men inte nog med det, när jag vaknade imorse möttes jag av en rad tack sms från hulken som hon har komponerat ihop inatt efter att vi tappat bort varandra på anchor, så hakar telefonen upp sig och dör, och jag har inte lyckats få igång den förens nu, och då är allt raderat !! Alla nummer och alla sms är borta, vad är grejen med det? Vad är det med mig och mobiler?
 
Så nu sitter jag här luspank, kortlös och leglös med en bakfylla som jag inte trodde var möjlig !!!

Men jag hänger minnsan inte läpp för det, jag hade jävligt kul och jag vågar nog påstå att det var värt det ! =)



See ya .... !!!

/ Prinsessan

Kommentarer
Postat av: Hippien

Det är det rätta sättet att tänka.. Peeeeeace

2009-12-13 @ 20:41:40
Postat av: Hulken

Ja de förvånade mej inte att de va mitt fel!

2009-12-13 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0