Walk of shame !

Idag efter en hård helg med för mycket alkohol skulle jag ta mig hem. Bakis och allmänt borta, pulserar jag i snöstormen och åker med försenade tåg (eftersom de inte klarar snö) MED tunna leggings och skor med klackar(halkrisk), gårdagens smink och rufsigt hår.

Och vilka blickar man får, det räcker inte med att man vet om det själv, man måste bli påmind om det varje gång man stöter på ett levande väsen. Jag fryser som ett as också !

Hur som helst när jag sitter på tåget och har frysit konstant i cirka 40 minuter kollar jag ner i väskan och hittar ett par jeans !!!! Tänk om jag hade kommit på att jag hade dom tidigare?? då hade ju allt varit så mycket bättre, blickarna skulle bli betydligt färre, jag skulle frysa mindre, allt skulle kännas såå mycket bättre!!

Det värsta är att jag öppnar väskan och tittar ner på jeansen flera gånger utan att ens tänka tanken att jag faktiskt kan ta mig dom istället!!
 
Jag blir så trött på mig själv...

Men, men nu sitter jag här påpälsad med massor av kläder och väntar på min hulk för att hon ska hämta mig och en brödkavel så att vi för en gångs skull kan blir färdiga med pepparkakshuset !!!

See ya .... !!!!

/P

Kommentarer
Postat av: Hippie

smokin' hooooe, Selma utan Patty.. ska det va så? SKA DET VA SÅ??!!!

2009-12-21 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0