Twilight

Idag har man blivit utbjuden på bio av självaste Hulken, hon bjöd även med sin Dennis, hur kul är inte det?

Biljetterna fick man ju stå för själv, men det är ju tanken som räknas ;)

Vi såg Avatar och den var kanonbra ...

Ibland när man tittar på film så kan man känna att man är kvar i filmen när man går därifrån, det har jag känt flera gånger (till en viss gräns), det gjorde iallafall Dennis idag ...

När vi går ut från bion och ner i garaget så behöver vi ju parkeringslappen för att kunna komma ut, efter att ha stått i ngn minut utbrister han plötsligt

"Parkeringslappen är borta, jag måste ha glömt den i Avatar världen" hahaha

Det tycker jag va kul...

Men nu är det sovdags, jag ska be en kvällsbön för att Hulken ska visa sig här imorgon, det är dags nu, det var dags redan i fredags om jag tänker efter !!!!

Om hon inte skriver ett strålande inlägg senast imorgon, kommer hon att straffas hårt, HÖR DU DET ?!?

See ya, dont wanna be ya !!!

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0