Stress !!

Jag har just läst att Hulkens julstämning är på topp och det är ju kanon bra för henne, men det fick mig att fundera på vad jag har kvar?!?

Jag är en sån person som gör allt i sista sekunden, ingen framförhållning överhuvudtaget !!!

Men jag har iallafall kommit så långt så att jag har planerat att jag ska köpa alla mina julklappar imorgon, har inte köpt en enda, jag ska försöka tänka ut ikväll vad jag ska köpa sen är allt klart, bara en liten detalj det där med julklappar=)

Så nu har jag kastat ut granen, hängt in alla kulor i kylskåpet, vattnat skinkan som står i granfoten och snickrat ihop en midsommarkrans som jag ska ha på mig, jag har koll på läget med andra ord =)

See ya dont wanna be ya !!!

/Prinsessan

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha det är så härligt att du kan driva med dig själv=).

2009-12-25 @ 14:04:07
Postat av: Malin Carlehorn

Vattnar man skinka? :D

Hoppas du hade en bra jul!

2009-12-25 @ 15:03:55
URL: http://ghettot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0