Nyårsafton !!!

Nu är det bara två dagar kvar till nyårsafton och jag har inte planerat någonting !!! det enda jag vet är att jag ska festa som adlrig förr och jag kommer vara sååå snygg =D

Men det är ju inte kul att klä upp sig ända ut i fingerspetsarna om man inte har något riktigt roligt att göra, och vi är några stycken som ska komma överens, vilket alltid är svårt....

Varenda nyår är det samma visa, det är inte så att man inte har alternativ, det är just alterantiven som gör en galen, alla vill göra olika saker !!!

Idag gick jag och Tösabiten igenom varje nyår sen vi gick i sjuan det är alltså 8 år, och varje gång har det hänt saker så att allt blir kaos ....

Ett år tänkte vi att eftersom alla vill åt olika håll men man ändå vill vara med alla sina nära, så tänkte vi att vi tillsamans hyr en lokal och har en gemensam fest så får alla bjuda sina kompisar, en fantastisk idé tyckte vi...

Så vi hyrde en lokal och bjöd alla våra vänner, men hur slutade den kvällen??

# Den slutade i att vi 5 tjejer som hade festen startade världskrig och delades upp i två läger med två och två varav en stod utanför det hela...

# Hela världen hörde talas om festen så folk tog med sina fester till våran fest, jag tror vi hade njudit ca 40-50 pers men det kom typ tusen pers ...

# Bråk avlöste varandra i ett saker gick sönder och folk gick sönder (där även jag)...

# Bajs på toalterna (någon var lite risig i kistan)...

# Spya på gardiner och golv...

Så vad lärde vi oss av detta??
Nyår är överskattat och vi ska aldrig mer ha fest !!!!!

Men sen står man där nästa nyår och har lika mycket förhoppningar som alltid...

Jag undrar vad detta nyår har att erbjuda ?!? =D

See ya, dont wanna be ya !!!

/P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0