Lördagskväll !

Denna lördagskväll ska jag spendera med Jenny, vi ska åka till stan och gå en "roundabout".
Det för mig tillbaka till the old days, när vi var i 13 års åldern och brukade spendera våra
fredagskvällar med att gå s k "roundabouts" som vi kallade dem av någon anledning, minns
dock inte hur vi satte den etiketten på vad vi gjorde?
Hur som helst så skall vi gå en "roundabout" och gå dit vinden för oss.¨=)

Jag kan knappt minnas senast jag spenderade en lördagskväll med att göra något annat än
att gå ut, det är en evighet sedan, spännande!!!

See ya dont wanna be ya!!


/ Prinsessan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha... det är kul att jag läste detta inlägger EFTER det sista du skrev (idag söndag) !!!!



Jag skrattar för fulla muggar här =D



Peace

2009-12-13 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0