Helvetes dagen !!

Idag är en dag jag bara vill glömma ...

Det börjar med att mobiljäveln dör på natten så att klockan inte ringer, så jag vaknar av att mamma kommer in och frågar när sjutton jag ska upp egentligen? varpå jag flyger upp och ser att mitt tåg går om en kvart, jag stormar upp och gör allt i raketfart (något jag blivit lite av en expert på) så jag hinner till tåget och pustar ut för mig själv och tänker att dagen är räddad, men då är det så at det är ett s k "signalfel" så tåget står still i TRETTIO minuter mellan häggvik och Sollentuna, då får jag psykbryt, jag hatar att sitta fast, man kommer ingenstans, därmed var min dag förstörd!!!

När jag väl har kommit till Sollentuna så har såklart alla bussar mot kista och akalla redan gått (av ngn märklig anledning så går dom samtidigt med någon minuts mellanrum), så jag får åka til Husby och därifrån springa allt vad benen bär till akalla där jag jobbar...

Sen tänkte jag att jag kunde ta med mina småliv ut på en trevlig vinterpromenad i snön, jag fick en härlig utopisk bild i huvudet att det ju kunde vara mysigt, men icke, det blåser utav bara helvete och man kommer ingenstans barnen gråter och det slutar med att jag kommer tillbaka med en knäckt rygg (från att ha burit barnen då dom inte orkade gå själva) och barnen snubblar in gråtandes och alldeles röda ...

Sen var huvudvärken ett faktum för resten av dagen ...

Nu efter att ha tagit ett par huvudvärkstabletter ska jag rädda denna kväll med att dricka en massa varm dryck och lägga mig i sängen för att kolla på entourage, niceee =)

See ya .... !!!

/Prinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0