Här var det tyst !!

Här har det inte hänt mkt sen dagen innan julafton, men det kan man ju förstå, man har haft fullt upp kan man säga =)

Jag har iaf haft ett kanonjul på julafton med familjen, juldagen spenderade jag med lite vänner hos Hulken för att sedan jobba på kvarterskrogen fram till kl 2 på natten.

Jag har aldrig sett så mycket folk på det stället, det var helt sjukt, men kul var det =D

Jag har också sett att Hulken har fått en ny kamera i julklapp vilke betyder att hon kan lägga upp fler roliga bilder =D

Ne, här blir inga barn gjorda...

Nu ska jag snart åka till kista för att möta min älskade vän Lotta, vi har inte setts på jag vet inte hur länge, så jag känner att vi måste jobba lite på vårat förhållande, och spendera lite kvalitetstid ihop ... =P

So ...

See ya, dont wanna be ya !!

Kommentarer
Postat av: Hippien

Vilket sammanträffande!! jag skulle träffa min älskade vän i kista just precis den lördagen... helt sjukt...



Hur gick det för dig och denna Lotta då Sessan?!



Jag hade det alldeles underbart med min vän, det finns inget bättre än att omfamna en saknad.. shit va tacky det lät, inte så lite klyschigt men vafan.. Lite blödig får man visa sig ibland..



Peace

2009-12-27 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0